Du kan ställa frågor till oss på vår webbplats och se svaren på frågor som andra har ställt. Här når du vårt kundforum Fråga oss.
Om du behöver teknisk support för SAM Internet kan du kontakta oss via ett formulär. Det kan till exempel vara om du har problem att logga in eller om du får meddelande om tekniskt fel när du är inloggad i SAM Internet. Här når du vårt formulär för teknisk support.
Du kan också ringa till länsstyrelsen eller Jordbruksverket. Det gemensamma telefonnumret är: 0771-67 00 00.
Om du bor i Västernorrlands län ska du istället ringa 0611-34 90 70.
Veckorna innan sista ansökningsdag har vi utökade öppettider för dig som har frågor.
Läs mer om våra öppettider här: jordbruksverket.se/öppettidersam
Det finns en hjälpfunktion inne i SAM Internet som förklarar funktioner i e-tjänsten och hur du gör för att söka de olika stöden. Hjälpfunktionen visas med en vit knapp med ett blått frågetecken. Klickar du på knappen kommer du direkt till ”SAM Internet Tips och hjälp” där du kan läsa mer ingående om hur du använder olika funktioner. Frågetecknet finns på flera ställen och du får hjälp med just det avsnitt du håller på med.